wtorek Listopad 21st 2017

RSS Life Style

RSS Trade Market

Archiwa

45 PIZZERII STOPIĄTKA DO KOŃCA 2017 ROKU

105-pizzeriaPod szyldem Stopiątki w ostatnim okresie powstają średnio dwa nowe lokale miesięcznie. W ostatnim kwartale sieć uruchomiła 10 nowych placówek.

8 marca powstała 30. Stopiątka w Rzeszowie, ostatnia pizzeria została otwarta w połowie kwietnia w Tarnowie. Obecnie pod szyldem Stopiątki funkcjonuje 31 punktów. W maju planowane są kolejne trzy otwarcia i kolejne dwa w czerwcu.

Do końca 2017 r. sieć ma liczyć 45 punktów, a w ciągu najbliższych dwóch lat ok. 100. To oznacza zawieranie ok. 20 nowych umów rocznie.

– Koncept Stopiątki cieszy się dużym zainteresowaniem. Mimo standaryzacji sieci: wystroju i zasad funkcjonowania placówek, do każdej lokalizacji i franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Każda inwestycja dopasowana jest do potrzeb lokalnego rynku i partnera – mówi Marcin Ciesielski, właściciel sieci należącej do spółki Mastergrupa.

Koncept pizzerii o nazwie zaczerpniętej z kultowego samochodu z czasów PRLu – Syreny 105 powstał w 1998 r., kiedy to Marcin Ciesielski sieci otworzył pierwszą pizzerię Stopiątka w centrum Buska-Zdroju. W kolejnych latach właściciel rozwijał działalność na rynku HoReCa, zakładając firmę Mastergrupa, która dziś koordynuje pracę kilku firm z branży. Pierwsza placówka franczyzowa powstała w 2008 r.

Firma poszukuje lokalizacji głównie w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Stopiątki to restauracje tworzone bezpośrednio przy ulicy, punkty w strefach food court w centrach handlowych i placówki typu ekspres nastawione na sprzedaż z dostawą do klienta. Pizzerie podporządkowane są lokalnym potrzebom. Zlokalizowane blisko rodzin mają aranżację restauracji ze strefę dla dzieci i karmiących matek. Lokale blisko budynków biurowych dodatkowo są podzielone na część z szybką obsługą klientów.

Red.

Print Friendly

Komentuj